Формування адресного електронного реєстру громади
Шановні жителі громади!15:25:06 19.02.2020
Шановні жителі громади!
У зв’язку з формуванням адресного електронного реєстру громади при первинному зверненні до адміністраторів Відділу «ЦНАП» та уповноважених осіб старостинських округів для отримання різного виду довідок (про склад сім’ї; для пред’явлення до нотаріальної контори, пенсійного фонду, управління соціального захисту населення….) в обов’язкому порядку подаються ксерокопії правовстановчих документів на майно та документи що посвідчують особу усіх членів домоволодіння що зареєстровані або проживають без реєстрації!!!!!
Після опрацювання всі документи будуть занесені в єдину базу і при повторному зверненні вимагатись не будуть!!!!
Просимо вибачення за незручності і сподіваємось на розуміння!!!!!!
Також повідомляємо, що з 19.02.2020 року всі послуги місцевого значення можна замовити безпосередньо у своїх старостинських округах через визначених уповноважених осіб
Видача довідки про склад сім'ї!
Необхідність надання такого документу до відповідних установ встановлена на законодавчому рівні.
Довідка про склад сім’ї необхідна для:
- отримання багатьох видів державних допомог, пільг, субсидій;
- укладання договору про надання населенню послуг з електропостачання, водовідведення, вивозу сміття, з газопостачання;
-взяття на квартирний, земельний облік;
- при вчиненні нотаріальних дій (оформлення спадщини, відкриття спадщини, посвідчення договорів) та ін.
Відповідно до п.3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 10.12.2015 року №888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» територіальні підрозділи ДМС у відповідних районах передають картотеку з питань реєстрації фізичних осіб, відповідним виконавчим органам місцевого самоврядування (в смт. Велика Багачка - Відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради).
В Центрі надання адміністративних послуг, за адресою смт. Велика Багачка вул.Каштанова 20(приміщення 1-го поверху селищної ради) замовити довідку про склад сім’ї або зареєстрованих осіб можуть громадяни, зареєстровані на даний час (або раніше значилися зареєстрованими) на території Великобагачаньскої ОТГ.
Прийомні дні: понеділок з 8.00-20.00., вівторок– четвер з 08.00-17.00 год., п’ятниця з 08.00-16.00 год.). Довідки за тел. 9-10-38.
Для отримання довідки фізична особа (власник/співвласник; особа, місце проживання якої зареєстроване за адресою) надає:
- 1.Письмову заяву про отримання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
2.Оригінали та копії документів, які додаються до заяви:
а) документ/ документи всіх зареєстрованих осіб, до якого/яких внесені відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на
постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання тощо);
б) документ, що підтверджує право власності або право на проживання в житлі;
в) будинкову книгу (у разі наявності у заявника);
г) свідоцтво про народження дитини або свідоцтво про належність до громадянства України, якщо вона не досягла 16-річного віку;
д) свідоцтво про народження/шлюб/розірвання шлюбу/смерть або інший документ, який підтверджує факт родинних зв’язків;
е) рішення суду (у разі необхідності/наявності).
3. У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
- документ, що посвідчує особу представника;
- документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).
Довідка видається у строк до трьох робочих днів з дати подання заяви особою у ЦНАП
Формування адресного електронного реєстру громади
Шановні жителі громади!15:25:06 19.02.2020