Великобагачанська громада
Полтавська область, Миргородський район

Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг»

Фото без опису

Комунальна установа створена Рішенням 43 сесії 7 скликання Великобагачанської селищної ради  від 18 лютого 2020 року  та затверджено Положення установи, згідно якого усі соціальні послуги  надаються безкоштовно. 

         

Директор Максименко Роман Миколайович

Контактний телефон:  +380999354554

Фото без опису

Юридична адреса:

38300, вул. Каштанова, буд. 20, селище Велика Багачка, Миргородський район, Полтавська область

ЄДРПОУ: 36743979

 

 Електронна адреса: vbtercentr@ukr.net

      

Графік роботи:

понеділок-четвер: 8.00 - 17.15

п’ятниця:                  8.00 - 16.00

обідня перерва:    12.00 - 13.00

субота, неділя: вихідний

 

Структурні підрозділи:

   - Відділення соціальних послуг за місцем проживання;

   - Відділення надання соціальних послуг в умовах денного та цілодобового перебування/проживання.

 

Основні завдання і функції:

    - проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання      потраплянню в складні життєві обставини осіб, сімей, дітей та молоді;

   - виявлення громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, хворих (з числа осіб працездатного віку на період встановлення їм групи інвалідності, визнані такими в порядку, затвердженому Міністерством охорони здоров’я), осіб, сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;

   - здійснення соціального супроводу осіб, сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, надання їм соціальних послуг за результатами проведеної оцінки потреб їх у таких послугах;

   - організація, планування та надання соціальних послуг, здійснення інших заходів, зокрема щодо відновлення соціальних функцій, психологічного і фізичного стану осіб, сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги;

   - забезпечення взаємодії із структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також залучення потенціалу територіальної громади до проведення соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю.

 

Перелік соціальних послуг, які надаються:

- соціальний супровід сімей, осіб, які перебувають в складних життєвих обставинах;

- соціальний супровід сімей, в яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування;

- соціальний супровід при влаштуванні на робочому місці;

- екстрене (кризове) втручання;

- догляд вдома;

- натуральна допомога;

інформування;

- консультування;

- соціальна інтеграції та реінтеграції;

- посередництво;

- представництво інтересів;

- соціальна профілактика.

 

Куди звертатися за отриманням безоплатних соціальних послуг

 

Для отримання соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів особа або її законний представник подає в центьр надання соціальних послуг за місцем свого проживання/перебування заяву про надання соціальних послуг (далі - заява) у письмовій або електронній формі, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

Подання заяви з відповідними документами для отримання соціальних послуг особами з інвалідністю та особами похилого віку, які мають інтелектуальні та/або психічні порушення, проводиться відповідно до Порядку надання соціальних послуг особам з інвалідністю та особам похилого віку, які страждають на психічні розлади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 р. № 576.

 

 

Перелік необхідних документів:

До заяви про надання соціальних послуг обов’язково додаються такі документи (або їх скановані копії):

  • копія паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу, яка потребує надання соціальних послуг;
  • копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, у якому зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, або копія паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові та мають про це відмітку в паспорті);
  • копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, затвердженою МОЗ (для осіб з інвалідністю);
  • копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданого в установленому МОЗ порядку (для дитини з інвалідністю);
  • копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
  • акт оцінювання потреб особи/сім’ї у соціальних послугах (за наявності), складений соціальним менеджером/фахівцем із соціальної роботи.

У разі відсутності у бездомної особи документа, що посвідчує особу, такій особі надається допомога у поновленні зазначеного документа відповідно до законодавства.

 

Рішення про надання послуг екстрено (кризово) приймається органом соціального захисту населення/надавачем невідкладно та протягом однієї доби забезпечується надання соціальних послуг. Відповідно до потреб особи надавач проводить термінове втручання в кризову ситуацію з метою негайного усунення або мінімізації наслідків такої ситуації, надання допомоги та підтримки, зокрема шляхом забезпечення психологічної підтримки та консультування (в тому числі телефоном), виїзду мобільної бригади соціально-психологічної допомоги, взаємодії з іншими фахівцями та службами (виклик бригади швидкої допомоги для надання невідкладної медичної допомоги, працівника уповноваженого підрозділу органу Національної поліції тощо).

У разі відсутності в особи, яка потребує надання послуг екстрено (кризово), документа, що посвідчує особу, та інших документів, визначених пунктом 28 цього Порядку, рішення про надання таких соціальних послуг приймається без їх подання.

За результатами надання послуг екстрено (кризово) надавач складає акт про надання соціальної послуги за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

Прийняття рішення про надання соціальних послуг:

Після отримання інформації за результатами запиту чи шляхом доступу до даних державних електронних інформаційних ресурсів орган соціального захисту населення протягом десяти робочих днів з дня одержання заяви відповідно до отриманих документів (даних) та з урахуванням результатів оцінювання потреб особи/ сім’ї у соціальних послугах приймає рішення про надання чи відмову в наданні соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів, що видається за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

Про прийняте рішення особа або її законний представник інформується органом соціального захисту населення не пізніше ніж через три робочих дні з дати його прийняття шляхом надання (надсилання) рішення про надання чи відмову в наданні соціальних послуг (його сканованої копії) у паперовій та/або електронній формі. У рішенні про відмову в наданні соціальних послуг обов’язково повинні бути обґрунтовані підстави відмови.

Рішення про надання соціальних послуг разом з інформацією про особу/сім’ю (призначені виплати та державну допомогу, встановлення статусу внутрішньо переміщеної особи, особи з інвалідністю тощо) також надсилається надавачу (надавачам) у паперовій та/або електронній формі не пізніше ніж через три робочих дні з дати його прийняття.

Підстави для відмови у наданні соціальних послуг:

Підставою для відмови особі, яка звернулася із заявою, у наданні соціальних послуг є:

  • відсутність потреби осіб/сімей, які належать до вразливих категорій населення або перебувають під впливом чинників, що можуть зумовити потрапляння у складні життєві обставини, в соціальних послугах за результатами оцінювання потреб особи/сім’ї;
  • ненадання надавачем тих соціальних послуг, яких потребує особа/сім’я;
  • наявність в особи відповідно до медичного висновку медичних протипоказань, перелік яких затверджується МОЗ (рішення про надання соціальних послуг приймається після усунення таких протипоказань).

Не може бути відмовлено у наданні соціальних послуг особі у разі загрози її життю чи здоров’ю, домашнього насильства, насильства за ознакою статі або жорстокого поводження з дитиною.

Припинення надання соціальних послуг:

Підставами для припинення надання соціальних послуг є:

  • відсутність потреби в соціальних послугах за результатами оцінювання потреб осіб/сімей, які належать до вразливих категорій населення або перебувають під впливом чинників, що можуть зумовити потрапляння у складні життєві обставини;
  • закінчення строку дії договору про надання соціальних послуг (крім випадків продовження строку дії договору за результатами повторного оцінювання потреб);
  • відмова особи/сім’ї від отримання послуг (крім випадків соціального супроводу сімей з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах, і сімей, у яких порушуються права дитини) та дострокове розірвання договору про надання соціальних послуг за ініціативою отримувача соціальних послуг;
  • зміна місця проживання/перебування отримувача соціальних послуг, що унеможливлює надання соціальних послуг;
  • невиконання без поважних причин отримувачем соціальних послуг вимог, визначених договором про надання соціальних послуг;
  • виявлення/встановлення недостовірності поданих отримувачем соціальних послуг інформації/документів під час звернення за наданням соціальних послуг, що унеможливлює подальше їх надання;
  • смерть отримувача соціальних послуг;
  • дострокове розірвання договору про надання соціальних послуг за ініціативою отримувача соціальних послуг;
  • ліквідація (припинення діяльності) надавача або припинення ним надання відповідних соціальних послуг.

На отримання соціальних послуг мають право:

  • Особи/сім'ї, які перебувають в складних життєвих обставинах:
  • Громадяни похилого віку;
  • Особи/діти з інвалідністю;
  • Особи з частковою або повною втратою рухової активності, (пам'яті);
  • Невиліковно хворі та особи, що потребують тривалого лікування;
  • Особи з психічними та поведінковими розладами;
  • Бездомні особи;
  • Безробітні особи (зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу);
  • Малозабезпечені особи;
  • Діти-сироти;
  • Діти, позбавлені батьківського піклування, особи з їх числа віком до 23 років;
  • Сім’ї опікунів, піклувальників;
  • Прийомні сім’ї;
  • Дитячі будинки сімейного типу;
  • Сім’ї патронатних вихователів;
  • Особи, які постраждали від торгівлі людьми;
  • Особи, які постраждали від домашнього насильства або насильства за ознакою статі;
  • Особи, яким завдана шкода пожежею, стихійним лихом, катастрофою, терористичним актом;
  • Особи/сім’ї внутрішньо переміщених осіб;
  • Учасники антитерористичної операції (ООС);
  • Члени сім'ї загиблого учасника антитерористичної операції (ООС).
  • Захисники та Захисниці України та члени їх сімей.

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь