Великобагачанська громада
Великобагачанський район, Полтавська область

Про ЦНАП!

ВЕЛИКОБАГАЧАНСЬКА ОБ’ЄДНАНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

 

Ми працюємо для Вас!

ЦНАП працює без перерви на обід

Понеділок

з 08-00 до 20-00

Вівторок

з 08-00 до 17-15

Середа

з 08-00 до 17-15

Четвер

з 08-00 до 17-15

П’ятниця

з 08-00 до 16-00

Субота

вихідний

Неділя

вихідний

 

Запрошуємо для отримання послуг та консультацій


Мета та завдання ЦНАП

Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) створений з метою комплексного удосконалення системи надання адміністративних послуг.

Основні завдання ЦНАПполіпшення якості надання адміністративних послуг, включаючи підвищення рівня комфортності обслуговування заявників, їх інформування та консультування.

Переваги ЦНАП:

  • Прийом в одному приміщенні за принципом роботи «єдиного офісу»;
  • Електронна система управління чергою;
  • Доступність інформації з різних джерел (інформаційні стенди, веб-сайт, друковані матеріали);
  • Зручність та комфорт для отримувачів послуг, зокрема:
  • Зручний графік роботи ( у тому числі прийом відвідувачів без перерви на обід)
  • Комфортні умови для очікування та подання документів (належно обладнані  місця для перебування відвідувачів).
  • Розташування ЦНАП в центрі селища;
  • Надання супутніх послуг (банківський термінал);

Як отримати послугу ЦНАП?

 

Для отримання послуги ви можете звернутись в ЦНАП особисто, надіслати документи поштою або за допомогою інтернет.

Система «Електронна черга» дозволить в електронному режимі отримати відповідний номер в черзі та оперативно потрапити на прийом до адміністратора ЦНАП.

Адміністратор ЦНАП прийме пакет документів, зареєструє та видасть його опис із зазначенням дати подання документів, номеру справи, ПІБ особи, яка прийняла документи, терміну отримання послуги.

Про результат розгляду звернення буде повідомлено телефоном або електронною поштою.

Готовий вихідний пакет документів надається замовнику або його представнику безпосередньо в ЦНАП.


Послуги ЦНАП:

- послуги   Пенсійного  фонду;

- послуги соціального характеру;

- послуги з реєстрації/зняття з реєстрації  мешканців;

- послуги  Міграційної  служби;

- послуги з земельних питань Державної  реєстрації  актів
цивільного  стану;

- послуги з питань реєстрації нерухомості;

- послуги   з реєстрації   бізнесу;

- послуги з питань місцевого  значення.