A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Великобагачанська громада
Полтавська область, Миргородський район

Новини та події

 

01.09.2021 

Найбільше пропозицій роботи – для кваліфікованих робітників


20.07.2021

ПРОФОРІЄНТАЦІЯ СЬОГОДНІ 


22.06.2021

Прес-реліз

про надання соціальних послуг і матеріального забезпечення

безробітним у січні-червні 2021 року


31.05.2021 року

Навесні на ринку праці Полтавщини найбільше не вистачало медсестер, лікарів, інспекторів пенітенціарної системи, токарів і фрезерувальників!

 

 

18.05.2021 року

Проєкти завершуються – робота триває!


13.05.2021 року

Прес-реліз про надання соціальних послуг і матеріального забезпечення безробітним у січні-квітні 2021 року


27.04.2021 року 

Професійне навчання - на робочому місці!

 


15.04.2021 року 

Прес-реліз

про надання соціальних послуг і матеріального забезпечення

безробітним у січні-березні 2021 року


05.04.2021 року

 

Полтавський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості надає платні послуги! 
Запрошуємо до співпраці! 

Державний навчальний заклад «Полтавський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості» запрошує до співпраці  і пропонує розширити знання і підвищити кваліфікацію на короткотермінових курсах за такими напрямками: 
⦁    «Фермерство - школа успішного аграрія». Курс  включає питання як теоретичного характеру, так і практичного спрямування:
⦁    правові аспекти створення фермерського господарства;
⦁    основи бізнес-планування
⦁    основи маркетингу 
⦁    квіти та декоративні культури
⦁    птахівництво. Кури яєчного та м’ясного напрямку
Термін навчання – 7 годин. 

⦁    «Тайм-менеджмент  - мистецтво керування часом»
⦁    тайм-менеджмент – технологія управління власним часом
⦁    правила успішної постановки цілей. 
⦁    методи планування тайм-менеджменту
Термін навчання – 6 годин.
⦁    «Профілактика емоційного вигорання в професійній діяльності»
⦁    поняття синдрому «професійного або емоційного вигорання». Його симптоми та діагностика
⦁    профілактика та подолання синдрому емоційного вигорання на роботі
⦁    прикінцеві висновки
Термін навчання – 7 годин. 

⦁    Особливості впровадження технологій дистанційного навчання в освітній процес ЗП(ПТ)О ( Google Meet, Skype, Zoom, Google Classroom, Myownconference, YouTube, Viber, Telegram та інші) – загальна кількість годин – 7 годин.

⦁    «Комп’ютеризація бухгалтерського обліку» - у програму навчання входять теми: 
⦁    комп’ютеризація обліку на підприємстві
⦁    організаційно-методичні основи створення та функціонування комп’ютерних систем обліку
⦁    комп’ютеризація обліку бюджетних установ
⦁    основи роботи з програмою «Універсал»
⦁    основи роботи з програмою «М.Е.Doc»
Термін навчання – 30 днів.
⦁    Технології комп’ютерної обробки інформації  - у програму навчання входять теми: 
⦁    будова і принципи функціонування ПК. Операційна система
⦁    операційна система WINDOWS
⦁    текстовий редактор MICROSOFT WORD
⦁    система електронних таблиць EXCEL
Термін навчання – 60 годин.
⦁    Курси крою, шиття та моделювання одягу (за обраним модулем навчання):
⦁    пошиття постільної білизни- 8 годин;
⦁    пошиття спідниці – 24 години;
⦁    пошиття сукні – 30 годин;
⦁    пошиття брюк – 30 годин.
(години указані орієнтовно).
Кількість учасників, які одночасно можуть навчатися – 12 осіб (кожний учасник має можливість працювати  за окремим ПК).
Форма навчання – очна або дистанційна ( Skype, Zoom та інші, зручні для користувача програми).
Навчання закінчується видачею слухачам сертифіката про підвищення кваліфікації.
Вартість 1 години навчання  – орієнтовно  140 грн. 
Вартість навчання одного слухача залежить від кількості осіб у групі.
Приймаються як індивідуальні замовлення, так і групові.
     Більш детальна інформація за телефонами: 0951535368; (0532) 564690. 

ОРІЄНТОВНА ВАРТІСТЬ НАВЧАННЯ У ПОЛТАВСЬКОМУ ЦЕНТРІ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ СТАНОМ НА ПЕРШИЙ КВАРТАЛ 2021 РОКУ

Професія/курси    Розряд, клас, категорія    Вид підготовки    Термін навчання    Орієнтовна вартість навчання 1 слухача
Швачка    1-2 розряд    професійно-технічне навчання    2,5 місяця    3153,00
Закрійник    4 розряд    професійно-технічне навчання    3 місяці    4860,00
Електромеханік торговельного та холодильного устаткування    3 розряд    професійно-технічне навчання    4 місяці    7260,00
Касир торговельного залу    ІІІ категорія    професійно-технічне навчання    4 місяці    5650,00
Оператор котельні    2-3 розряд    професійно-технічне навчання    4 місяці    6700,00
Продавець продовольчих товарів    3 розряд    професійно-технічне навчання    5 місяців    6800,00
Фермерство-школа успішного аграрія    -    курси підвищення кваліфікації    1 день – 
7 годин    1100,00
Тайм-менеджмент – мистецтво керування часом    -    курси підвищення кваліфікації    1 день – 
6 годин    900,00
Профілактика емоційного вигорання в професійній діяльності    -    курси підвищення кваліфікації    1 день – 
6 годин    900,00
Особливості впровадження технологій дистанційного навчання в освітній процес ЗП(ПТ)О    -    курси підвищення кваліфікації    1 день – 
7 годин    1100,00
Комп’ютеризація бухгалтерського обліку    -    курси підвищення кваліфікації    1,5 місяця    4800,00
Технології комп’ютерної обробки інформації    -    курси підвищення кваліфікації    1,5 місяця
    4800,00
Курси крою, шиття та моделювання одягу ( за обраним модулем навчання)    -    курси підвищення кваліфікації    30 годин    4395,00
Нові технології в освітньому процесі: інтерактивна дошка    -    курси підвищення кваліфікації    1 день – 
8 годин    1200,00

Тематика курсів підвищення кваліфікації та їх обсяг може коригуватися залежно від рівня освіти та запитів бажаючих здобувачів освіти. 
 Більше корисної інформації з питань зайнятості можна знайти за посиланнями 
https://pol.dcz.gov.ua та 

https://www.facebook.com/VbagachCZ/


23.02.2021 року

Сплачуємо своєчасно податкові зобов’язання, визначені у податковій декларації про майновий стан і доходи за 2020 рік!
Нормами Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлені граничні строки сплати податкових зобов’язань, визначених у податковій декларації про майновий стан і доходи для різних категорій платників.
Так, фізична особа – підприємець (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування)  відповідно до п. 57.1. ст. 57 ПКУ зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, визначеного ПКУ для подання податкової декларації (п. 177. 11. ст. 177 ПКУ).
До 1 серпня року, що настає за звітним, - термін сплати  податкового зобов'язання для громадян та осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність (п. 179. 7. ст. 179 ПКУ).
Для фізичних осіб, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) - протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання декларації (визначається п. 177.11. ст. 177 та до п. 57.1. ст. 57 ПКУ).
Якщо граничний строк сплати податкового зобов'язання припадає на вихідний або святковий день, останнім днем сплати податкового зобов'язання вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем (абз. 13 п. 57.1. ст. 57 ПКУ).
Відповідальність за несвоєчасну сплату податку (збору) передбачена             ст. 124 Податкового кодексу України. 
Платник податку – фізична особа, який зобов’язаний подати декларацію, визначити та сплатити свої податкові зобов’язання, сплачує за кодами бюджетної класифікації: 
«11010500» – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування»; 
«11011001» – «військовий збір, що сплачується за результатами декларування».  
Реквізити банківських рахунків для сплати податків відповідно до адміністративно-територіального устрою України оприлюднені на офіційному вебпорталі ДПС у рубриці «Бюджетні рахунки» за посиланням  https://tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/ та на субсайті Територіальних органів ДПС  у Полтавській області  офіційного  вебпорталу ДПС України за посиланням https://poltava.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/. 
 
Головне управління ДПС у Полтавській області

Зміни щодо застосування РРО у 2021 році

        Що необхідно знати платникам в зв’язку з внесеними змінами до Закон України №1017:
     - обов’язкове застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) для фізичних осіб - підприємців (ФОП) - платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію лікарських засобів та медичних виробів, медичних послуг, складної побутової техніки та ювелірних виробів;
     - перенесено до 01.01.2022 року обов’язкове застосування РРО для ФОП - «єдинників» інших ризикових видів діяльності - реалізація товарів у мережі Інтернет, текстилю, автозапчастин та вживаних товарів, діяльність ресторанів, готелів та туристичних агентств;
     - відтерміновано до 01.01.2022 року обов’язкове застосування РРО для всіх ФОП - «єдинників» другої - четвертої групи;
     - скасовано штраф за невідповідність готівки в касі, штраф за неподання звітності з використання програмного РРО, штраф за попереднє програмування товарів та штраф за не створення контрольної стрічки на програмному РРО;
     - розмір обсягу доходу для фізичних осіб - «єдинників» щодо не використання РРО встановлений у розмірі 220 мінімальної заробітної плати (МЗП) станом на 01 січня звітного року;
     - при здійсненні розрахунків за послуги у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів РРО не застосовується;
     - розмір обсягу доходів для платників єдиного податку прив’язаний до мінімальної заробітної плати, встановленої на 01 січня звітного року (МЗП):
І група - 167 МЗП, ІІ група - 834 МЗП, ІІІ група - 1167 МЗП);
     - скасовується механізм компенсації частини штрафних санкцій покупцю (механізм «кешбек»).
            Також  повідомляємо, що 1 січня 2021 року при проведенні розрахункових операцій за надані платні послуги у сфері охорони здоров'я застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій є обов’язковим. У той же час, відповідно до статті 9 Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР у разі здійснення розрахунків за надані платні послуги у сфері охорони здоров'я у безготівковій формі (з рахунку на рахунок), через банківські установи, та виключно через сервіси переказу коштів або за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування РРО/ПРРО не застосовується. Зокрема, у разі отримання сімейним лікарем, який зареєстрований приватним підприємцем, коштів на власний рахунок, застосовувати РРО не потрібно.
        Тобто, при безготівкових розрахунках за платні медичні послуги застосовувати РРО не потрібно.

Закон № 1072: врегулювання податкового боргу
Законом України від 04 грудня 2020 року № 1072-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі – Закон № 1072), збільшено мінімальний поріг суми податкового боргу, до якої не застосовуються заходи стягнення. Також цей документ доповнив підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу новими пунктами, через які законодавець передбачив одразу декілька механізмів врегулювання податкового боргу, залежно від його суми та категорії платників податків - боржників, а саме:
1.    списання податкового боргу, загальна сума якого за усіма податками і зборами не перевищує 3 060 гривень у будь-якого платника податків, крім платників, що перебувають у процедурах банкрутства, та платників, що мають податковий борг з митних платежів           (пункт 2 (прим. 4) підрозділу 10 розділу ХХ Кодексу);
2.    відстрочення податкового боргу, загальна сума якого не перевищує 6 800 гривень для платників податків фізичних-осіб (пункт 1 (прим. 2) підрозділу 10 розділу ХХ Кодексу);
3.    прощення фінансових санкцій за умови прискореної сплати основної суми податкового боргу платникам податків фізичним і юридичним особам окремих категорій (пункт 2            (прим. 3) підрозділу 10 розділу ХХ Кодексу).
Законом № 1072 збільшено суму податкового боргу, відносно якої застосовуються заходи стягнення з 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (на сьогодні 1020 гривень) до 180 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (на сьогодні 3060 гривень). До зазначеної суми податкового боргу територіальні органи ДПС не будуть направляти боржнику податкові вимоги та застосовувати заходи стягнення. Також майно боржників не буде передаватися в податкову заставу у разі, якщо загальна сума податкового боргу не перевищуватиме 3060 гривень.
Зокрема, списанню підлягає податковий борг (у тому числі штрафні санкції і пеня) платника податків, сукупний розмір якого за усіма податками і зборами не перевищує 3 060 грн. (включно), що обліковувався станом на 1 листопада 2020 року та залишився несплаченим/ непогашеним станом на дату списання такого боргу.
Не підлягає списанню податковий борг з податків та зборів, які відповідно до податкового, митного та іншого законодавства справляються у зв’язку із ввезенням (пересиланням) товарів на митну територію України або територію вільної митної зони або вивезенням (пересиланням) товарів з митної території України або території вільної митної зони, а також податковий борг осіб, на яких поширюються судові процедури, визначені Кодексом України з процедур банкрутства. Заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску не підпадає під зазначене списання.
Заява на списання податкового боргу не подається, оскільки списання здійснюється контролюючим органом одноразово та одночасно усім платникам податків, сукупна сума податкового боргу яких станом на 1 листопада 2020 року не перевищувала 3 060 гривень (включно) та залишилась непогашеною на дату такого списання.
Інформацію про списання податкового боргу платник податків може отримати в приватній частині Електронного кабінету (в доступній для перегляду платнику податків інформації про стан розрахунків з податків та зборів буде відображена сума списання із посиланням на Закон № 1072).
Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу    «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot. Більше інформації на офіційних сторінках у соціальній мережі Фейсбук:   Державна податкова служба  України             https://www.facebook.com/TaxUkraine  та  ДПС у Полтавській області  https://www.facebook.com/tax.poltava/ 
  Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм  https://t.me/tax_gov_ua Державна податкова служба УкраїниYou Tube youtube.com/TaxUkraine
Головне управління ДПС у Полтавській області

Галина Сідорова,  завідувач сектору 
 

 


11.02.2021 року 

Прес-реліз
про надання соціальних послуг і матеріального забезпечення
безробітним у січні 2021 року

Послугами обласної служби зайнятості за перший місяць року скористалися 48,8 тисячі громадян  

Протягом січня 2021 року послуги обласної служби зайнятості отримали 48,8 тисячі громадян, які шукали роботу. Із них 33 тисячі людей мали статус зареєстрованого  безробітного. 
Від 1,1 тисячі  роботодавців надійшло 3,4 тисячі пропозицій роботи.


Роботу отримали 835 людей 

За сприяння обласної служби зайнятості в січні отримали роботу 835 осіб, зокрема 711 зареєстрованих безробітних. 
1 безробітний отримав виплату допомоги по безробіттю одноразово для зайняття підприємницькою діяльністю.
На нові робочі місця з компенсацією роботодавцю витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працевлаштовані 13 безробітних, з яких 3 особи недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці та 10 осіб, які працевлаштовані суб’єктами малого підприємства в пріоритетних видах економічної діяльності.


Професійне навчання проходили більше 600 мешканців області 

За сприяння обласної служби зайнятості у січні забезпечена тимчасова зайнятість 50 громадянам. 
Для забезпечення професійно-кваліфікаційного рівня шукачів роботи вимогам роботодавців, за направленням обласної служби зайнятості 604 безробітних проходили професійне навчання. Зокрема 360 безробітних навчались у центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості.


На обліку – 30 тисяч безробітних 

Станом на 1 лютого 2021 року на обліку в регіональній службі зайнятості перебувало 30,1 тисячі безробітних, з них отримували допомогу по безробіттю 27,2 тисячі осіб.
За професійними групами, серед вищезазначеної чисельності зареєстрованих безробітних переважають робітники з обслуговування, експлуатації та контролювання за роботою технологічного устаткування, складання устаткування та машин (28,5%), працівники сфери торгівлі та послуг (14,7%), представники найпростіших професій (13%), кваліфіковані робітники з інструментом (10,1%), законодавці, вищі державні службовці, керівники, менеджери (9,8%).

Роботодавці пропонують 1,7 тисячі вакансій 

 Кількість актуальних вакансій, заявлених роботодавцями до обласної служби зайнятості, на 1 лютого 2021 року становила 1,7 тисячі одиниць. Крім того, у базі даних служби зайнятості містилася інформація про 1 тисячу пропозицій роботи, отриманих з інших джерел.
Найбільший попит роботодавців спостерігається на кваліфікованих робітників з інструментом (26%), робітників з обслуговування, експлуатації устаткування та машин (17,7%), працівників сфери торгівлі та послуг (15,2%)

Більше корисної інформації з питань зайнятості можна знайти за посиланнями pol.dcz.gov.ua та https://www.facebook.com/VbagachCZ/


 


25.01.2021 року

Державна служба зайнятості – надійний надавач соціальних послуг 
За три десятиліття своєї роботи Полтавська обласна служба зайнятості працевлаштувала близько мільйона шукачів роботи 

Служба зайнятості відзначила 30-річчя з часу створення. 
Бюро по працевлаштуванню населення, які діяли на той час, перетворилися на  спеціалізовані установи, завданнями яких стали  регулювання зайнятості, професійна орієнтація, працевлаштування, соціальна підтримка тимчасово непрацюючих громадян.
Нині служба зайнятості є активним посередником на ринку праці між роботодавцями і шукачами роботи. На безоплатній основі надає послуги із пошуку підходящої роботи та підбору персоналу, послуги з державного соціального страхування на випадок безробіття, професійного навчання,  здійснює виплату матеріального забезпечення безробітним.
За 30 років діяльності  Державної служби зайнятості:
*впроваджена система соціального захисту населення від безробіття на страхових засадах;
*створена система соціального партнерства;
*розроблені та введені новітні технології у сфері надання соціальних послуг, у тому числі Єдину інформаційно - аналітичну систему служби зайнятості, зокрема єдиний банк даних вакансій по всій Україні.
За 30 років роботи Полтавської обласної служби зайнятості:
*скористалися послугами – 2 420 тисяч незайнятих громадян;
*працевлаштовано – 948 тисяч шукачів роботи;
Зокрема, працевлаштовано на новостворені робочі місця:
 -з наданням дотації роботодавцю для покриття витрат на заробітну плату прийнятих працівників – 12,8 тисячі осіб;
 -з компенсацією роботодавцю витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 5,1 тисячі людей;
  -з компенсацією роботодавцю витрат на оплату праці прийнятих працівників з числа внутрішньо переміщених осіб  – 133 громадян.
*професійну підготовку та перепідготовку пройшли – 154,2 тисячі  безробітних;
*взяли участь в оплачуваних громадських роботах – 382,2 тисячі осіб;
*започаткували власну справу за рахунок отримання допомоги по безробіттю одноразово для заняття підприємницькою діяльністю – 9,6 тисячі людей.

Більше корисної інформації з питань зайнятості можна знайти за посиланнями pol.dcz.gov.ua та https://www.facebook.com/VbagachCZ/


Прес-реліз
про надання соціальних послуг і матеріального забезпечення
безробітним у 2020 році

Послугами  обласної  служби зайнятості за рік скористалися 
більше ста тисяч громадян 

Протягом 2020 року послуги обласної служби зайнятості отримали 102,2 тисячі громадян, які шукали роботу. Із них 70,9 тисячі людей мали статус зареєстрованого безробітного.
Від 8,6 тисячі роботодавців за рік надійшло 46 тисяч  пропозицій роботи.

Роботу отримали 33 тисячі людей 

За сприяння обласної служби зайнятості у 2020 році отримали роботу 33,2 тисячі  осіб, зокрема 20,9 тисячі зареєстрованих безробітних.
10 безробітних отримали виплату допомоги по безробіттю одноразово для зайняття підприємницькою діяльністю.
На нові робочі місця з компенсацією роботодавцю витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працевлаштовані 445 безробітних. Із них 83 особи недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці та 362 особи, які працевлаштовані суб’єктами малого підприємства в пріоритетних видах економічної діяльності.

5 тисяч мешканців Полтавщини заробляли на громадських і тимчасових роботах 
 
Обласна служба зайнятості забезпечила тимчасову зайнятість 5 тисяч громадян.  
Найбільш поширені види громадських робіт такі: екологічний захист навколишнього середовища, благоустрій, інформування про субсидії, роботи із соціально вразливими верствами населення.


Близько 5 тисяч безробітних проходили профнавчання 

Для відповідності професійно - кваліфікаційного рівня шукачів роботи вимогам роботодавців, за направленням обласної служби зайнятості 4,9 тисячі  безробітних проходили професійне навчання. 
Зокрема 3,4 тисячі безробітних навчались у центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості.
Задля підвищення конкурентоспроможності на ринку праці 87 осіб старше 45 років отримали ваучер на навчання за спеціальностями «медсестринство», «тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» та «водій автотранспортних засобів».


На обліку – 28 тисяч безробітних  

У регіональній службі зайнятості станом на 1 січня 2021 року на обліку перебувало 28 тисяч безробітних.  Із них 25,7 тисячі осіб отримували допомогу по безробіттю. 
За професійними групами серед зареєстрованих безробітних переважають робітники з обслуговування, експлуатації та контролю за роботою технологічного устаткування, складання обладнання та машин (26,5%), працівники сфери торгівлі і послуг (15,5%), представники найпростіших професій (13,1%), законодавці, вищі державні службовці, керівники, менеджери (10,3%).

Найбільший попит роботодавців – на кваліфікованих робітників   

Станом на 1 січня 2021 року кількість актуальних вакансій, заявлених роботодавцями до обласної служби зайнятості, становила 1,6 тисячі одиниць. 
У базі даних служби зайнятості також містилася інформація про 937 пропозицій роботи, отриманих з інших джерел.
Найбільший попит роботодавців спостерігається на кваліфікованих робітників з інструментом (27,6%),  робітників з обслуговування, експлуатації устаткування та машин (15,9%), фахівців (14%), працівників сфери торгівлі та послуг (13,7%).
 
Більше цікавої інформації читайте за посиланнями:
- https://www.facebook.com/VbagachCZ
- https://pol.dcz.gov.ua/
 


Державна служба зайнятості – роботодавцям!


 

07.08.2020

Прес-реліз

про надання соціальних послуг і матеріального забезпечення безробітним у січні – липні 2020 року

 

Послугами обласної служби зайнятості за сім місяців скористалися 79 тисяч громадян

 

Протягом січня-липня 2020 року послуги обласної служби зайнятості отримали 79,0 тис. громадян, які шукали роботу, з них 49,5 тис. мали статус зареєстрованого безробітного.

Від 7,1 тисячі роботодавців надійшло 35,9 тисяч пропозицій роботи.

 

Роботу отримали більше 26 тисяч мешканців Полтавщини

 

За сприяння обласної служби зайнятості отримали роботу 26,4  тисячі осіб. У тому числі 11,7 тисячі людей, (або 44,3%), працевлаштовані оперативно до набуття статусу безробітного.

7 клієнтів служби зайнятості отримали виплату допомоги по безробіттю одноразово для зайняття підприємницькою діяльністю.

На нові робочі місця з компенсацією роботодавцю витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працевлаштовані 255 безробітних, з яких 45 недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці та 210 працевлаштовані суб’єктами малого підприємства в пріоритетних видах економічної діяльності.

 

На громадських роботах працювали більше 3 тисяч бажаючих

 

За сприяння обласної служби зайнятості забезпечена тимчасова зайнятість 3,6 тисячі громадян. Найбільш поширені види громадських робіт: екологічний захист навколишнього середовища, благоустрій, інформування населення про субсидії, роботи із соціально вразливими верствами населення.

 Для забезпечення професійно-кваліфікаційного рівня шукачів роботи вимогам роботодавців, за направленням обласної служби зайнятості 4,1 тисячі безробітних проходили професійне навчання. Зокрема 2,8 тисячі безробітних навчались у центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості.

 

Для кращої конкурентоспроможності на ринку праці 77 осіб отримали ваучер на підвищення кваліфікації за спеціальностями «медсестринство» та «тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва».

 

На обліку – понад 24 тисячі безробітних

 

Станом на 1 серпня 2020 року на обліку в регіональній службі зайнятості перебувало 24,6 тисяч безробітних, із них отримували допомогу по безробіттю 21,4 тисячі осіб.

За професійними групами, серед вищезазначеної чисельності зареєстрованих безробітних переважають працівники сфери торгівлі та послуг (18,5%), робітники з обслуговування, експлуатації та контролювання за роботою технологічного устаткування, складання устаткування та машин (17,7%), представники найпростіших професій (14,0%), законодавці, вищі державні службовці, керівники, менеджери (11,4%).

 

Роботодавці пропонують 2,3 тисячі вакансій

 

 Станом на 1 серпня 2020 року кількість актуальних вакансій, заявлених роботодавцями до обласної служби зайнятості, становила 2,3 тисячі одиниць. Крім того, у базі даних служби зайнятості містилася інформація про 1 тисячу пропозицій роботи, отриманих з інших джерел.

Найбільший попит роботодавців спостерігається на кваліфікованих робітників з інструментом (26,3%), робітників з обслуговування, експлуатації устаткування та машин (15,0%), працівників сфери торгівлі та послуг (14,1%).

Більше корисної інформації з питань зайнятості можна знайти за посиланнями pol.dcz.gov.ua та https://www.facebook.com/VbagachCZ/

 

 

 


07.08.2020

 

Протидія торгівлі людьми

 

У 2013 році Генеральна Асамблея ООН проголосила 30 липня Всесвітнім днем протидії торгівлі людьми. Цей день відзначається проведенням масштабних інформаційних компаній з метою привернення уваги до проблеми сучасного рабства та об’єднання зусиль для подолання цього негативного явища, боротьби із злочинцями, що задіяні в цій кримінальній діяльності, надання підтримки і допомоги потерпілим.

Один з найбільших міфів про трудове рабство: «Людьми торгують за кордоном, а не в моїй країні». Проте кожного разу, коли обманом і маніпуляціями вас примушують погодитися на нову роботу без оформлення трудових відносин, без обговорення умов праці, оплати виконаної роботи, все закінчується рабством. Адже подальше ваше благополуччя і безпека тепер будуть залежати від «хазяїв» та від того, як вони вирішать будувати свої стосунки з наймитами. Під натиском фізичного і психічного тиску ви навіть самі не помітите як перетворитесь з працівника в жертву.

За даними соціологічного дослідження, в Україні кожна 5 людина знаходиться в групі ризику, оскільки схильна погодитись на ризиковане працевлаштування. Це число росте щороку. Ні освіта, ні вік, навіть соціальний статус не гарантують захисту від цієї небезпеки. Її можна уникнути тільки знаючи про цей ризик, про свої права та про те, як себе захистити.

Реальність така, що чимало роботодавців будують свій бізнес на максимальному використанні нелегальної праці. Пояснення дуже просте - надто дорого платити податки і виконувати трудові зобов’язання. Настільки дорого, що з працівниками забувають розрахуватися або виплачують не в повній мірі обіцяні зарплати, або пропонують забути про оплачувані відпустки та «лікарняні». І взагалі забути про гарантовані державою соціальні гарантії.

На перший погляд ухилення роботодавця від офіційного працевлаштування і сплати ЄСВ за своїх працівників не виглядає катастрофою. «Головне, щоб гроші платив за роботу»,– міркують більшість нелегалів, забуваючи про те, що сплата ЄСВ забезпечує їх страховими виплатами на випадок безробіття, тимчасової втрати працездатності, нещасних випадків на виробництві, врешті, під час виходу на пенсію.

Запровадження карантинних заходів у зв’язку з поширенням в Україні коронавірусу змусило замислитись всіх, хто зневажав соціальним благополуччям і громадянською відповідальністю в інтересах короткострокового економічного ефекту. І роботодавці, і працівники, які підтримували нелегальну зайнятість, ухилялись від офіційного оформлення трудових відносин і сплати податків, опинились один на один перед загрозою зубожіння.

Державна допомога у вигляді виплат на випадок безробіття і часткового безробіття довела переваги легальних трудових відносин.

За урядовою програмою підтримки малого і середнього бізнесу, роботодавці – з числа юридичних і фізичних осіб, та підприємці без найманих працівників, які були вимушені призупинити або скоротити діяльність на час запровадження карантинних обмежень, мали змогу з травня 2020 року звернутися до Державної служби зайнятості за допомогою по частковому безробіттю.

Полтавський обласний центр зайнятості для інформування населення про можливість отримання допомоги організував мобільні консультаційні пункти, що працювали за місцем ведення підприємцями діяльності: у торговельних центрах, на ринках, у магазинах, перукарнях, на спортивних об’єктах тощо. Водночас на території установ обласної служби зайнятості були створені місця, де фахівці служби надавали консультації зацікавленим особам з процедури надання допомоги по частковому безробіттю, порядку заповнення документів та приймали звернення від претендентів на отримання державних виплат.

До обласної служби зайнятості звернулось за отримання допомоги по частковому безробіттю понад 8 тисяч роботодавців і підприємців. Наразі прийнято більше 7 тисяч рішень. Це дозволило здійснити виплати понад 12,5 тисячі особам, загальною сумою в 46,2 мільйона гривень.

Пік звернень, що припав на середину червня-початок липня, йде на спад і кількість заяв на отримання допомоги по частковому безробіттю зменшується. Адже багато підприємців відновили свою діяльність в зв’язку з послабленням карантинних заходів і поступово повертаються до звичного режиму роботи.

Проте служба зайнятості завжди відкрита до співпраці! Як сервісна установа вона має значний перелік послуг, що може зацікавити як роботодавців, так і шукачів роботи. Потужна база резюме та вакансій, безоплатні консультації з питань зайнятості, трудових відносин, підбору персоналу, професійне навчання та перенавчання – це далеко не повний спектр послуг установи. Варто лише звернутись у найближчий центр зайнятості, незалежно від місця реєстрації.

Більше корисної інформації з питань зайнятості можна знайти за посиланнями pol.dcz.gov.ua та https://www.facebook.com/VbagachCZ/

 


14.04.2020

Особливості роботи центрів зайнятості в умовах карантину

в запитаннях і відповідях


17.12.2019

Консультант роботодавця: ваш помічник на ринку праці!

Державна служба зайнятості сьогодні діє на відкритому ринку праці, який висуває високі вимоги до учасників. Щоб конкурувати з численними приватними агентствами, Службі необхідно мати суттєві переваги і не лише безоплатність послуг, а клієнторієнтованість, швидкість і зручність обслуговування, доступність і різноплановість сервісів.

Саме тому в серпні 2019 року був запущений пілотний проект «Інститут «Консультант роботодавця», що став другим етапом стратегічного розвитку сервісів державної служби зайнятості. Його мета: оптимізація процесів укомплектування вакансій на замовлення роботодавців і працевлаштування осіб, що звернулись за допомогою у пошуку роботи; профілактика довготривалого безробіття.

Досягнення зазначених цілей можливе завдяки переорієнтації фахівців служби зайнятості з формальної реалізації своїх функцій на якісне обслуговування кожного клієнта, задоволення його індивідуальних потреб. Як наслідок – побудова ефективної взаємодії ДСЗ з роботодавцями та особами, які шукають роботу, доведення переваг співпраці зі Службою.

Побудова довірливих стосунків з роботодавцем, обізнаність про його кадрові потреби, специфіку економічної діяльності; підбір унікального комплексу послуг відповідно до його запиту; надання послуг на високопрофесійному рівні з залученням сучасних засобів комунікації - таке функціональне навантаження має посада «консультант роботодавця».

Планувалось, що запровадження службою зайнятості інституту консультанта роботодавця дозволить:

  • суттєво розширити канали пошуку вакансій та шукачів роботи, сформувати найбільшу, а головне актуальну і достовірну базу даних, єдину для всієї України;
  • надавати адресні, спеціалізовані та ефективні послуги з використанням зручних електронних сервісів;
  • дієво вирішувати кадрові проблеми роботодавців та скоротити терміни укомплектування вакансій;
  • підвищити зацікавленість громадян у легальному працевлаштуванні в Україні;
  • оперативно налагоджувати співпрацю з новоствореними підприємствами;
  • удосконалити систему професійного навчання безробітних для результативного працевлаштування;
  • підвищити обізнаність роботодавців щодо вимог трудового законодавства, нюансів регіонального ринку праці, сучасних світових практик в роботі з персоналом тощо.

Очікування виправдалися і пілотний проект дав гарні результати, що й обумовило подальше запровадження  інституту «консультанта роботодавця» по всій мережі центрів зайнятості в Україні. З цією метою викладачами ІПК ДСЗ був розроблений тренінг та організовано навчання фахівців для підвищення їх компетентності у взаємодії з потенційними клієнтами: керівниками підприємств, працівниками кадрових служб, фізичними особами-підприємцями.

В рамках програми передбачено виконання численних кейсових завдань, відпрацювання вправ на активне залучення роботодавців до співпраці, обговорення проблемних ситуацій, що можуть виникнути під час взаємодії,  робота з запереченнями та усуненням бар’єрів тощо. 

Проте головне в підготовці консультантів не оволодіння певним набором методів і технологій, а зміна погляду кожного фахівця Служби на взаємодію з роботодавцями, усвідомлення ними того факту, що кожна особа, яка звернулась до ДСЗ – це клієнт з унікальними потребами, які необхідно задовольнити якнайкраще. В решті – розуміння особистої відповідальності за реалізацію всіх етапів співпраці: від першої комунікації до остаточного вирішення питання.

Державна служба зайнятості запроваджує зміни в обслуговуванні. Та це не заміна старих вивісок на нові. Зміни потрібні, щоб стимулювати довіру, ентузіазм, залученість в загальну справу перш за все співробітників Служби. Зміни потрібні, що повернути довіру і соціальну відповідальність у клієнтів. Налагодити з ними ефективну взаємодію, щоб акумулювати ресурси для забезпечення благополуччя громади, регіону, країни.

Більше корисної інформації з питань зайнятості можна знайти за посиланнями https://pol.dcz.gov.ua/ та https://www.facebook.com/VbagachCZ/


 

 


 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь