Зміни до порядку надання субсидій з травня 2021 року.
14.04.2021 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №420 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів», якою внесено зміни до порядку надання субсидій з травня 2021 року.
Постановою Кабінету Міністрів України доповнено перелік умов за яких субсидія не призначається, зокрема у разі якщо будь-хто із членів домогосподарства або член сім'ї особи із складу домогосподарства:
- має у власності більше ніж один транспортний засіб, з року випуску якого минуло менше ніж 15 років (крім мопеда і причепа),
- має у власності більш ніж одне житлове приміщення (квартиру, будинок), крім житла розташованого на тимчасово окупованій території або непридатного для проживання;
- протягом 12 місяців перед зверненням на суму понад 50 тис. грн. здійснили купівлю, в тому числі безготівкової або готівкової іноземної валюти, банківських металів, оплатили послуги, здійснили внески до статутного капіталу, надали фінансову допомогу (позику);
- на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія має на депозитному рахунку кошти у сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімум для працездатних осіб встановленого для працездатних осіб на 1 січня року, в якому призначається житлова субсидія (у 2021 році - 56 750 грн.).
З травня 2021 року житлова субсидія надається у грошовій готівковій формі.
Визначено, що з травня 2021 року призначення житлової субсидії (у тому числі на наступний період) здійснюється лише після подання нових заяви про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
Звертаємо увагу, що при цьому зберігається право на призначення житлової субсидії з травня 2021 року у разі звернення за її призначенням протягом травня-вересня 2021 року.
Для призначення житлової субсидії подаються наступні документи:
заява та декларація (за новими формами);
довідки про доходи - у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, встановленому цим Положенням. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається
письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);
договір наймання (оренди) житла (у разі наявності);
додаткові документи, які необхідні для розгляду питання призначення субсидії (у разі призначення субсидії у виняткових випадках, зокрема на фактично проживаючих осіб).
При собі необхідно мати: паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), інформацію про: паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) членів домогосподарства та членів їх сімей (в тому числі, які зареєстровані за іншою адресою), особові рахунки в організаціях надавачах житлово-комунальних послуг якими користуєтесь.
Прийом документів на призначення житлової субсидії проводиться
- відділом соціального захисту територіальної громади;
- уповноваженими особами старостинських округів.
Документи на призначення субсидії також можливо направити поштою або в електронному вигляді через сайт Мінсоцполітики в розділі Е-сервіси за посиланням: https://subsidii.mlsp.gov.ua/ .
Одночасно повідомляємо,що Міністерством соціальної політики України підготовлено проект наказу «Про внесення змін до форм Заяви про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі та
Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії».
Бланк нової заяви та декларації можливо отримати безпосередньо у місцях прийому документів після прийняття наказу Мінсоцполітики.
За довідками звертайтесь за номером:0662208580.