A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Великобагачанська громада
Полтавська область, Великобагачанський район

Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області інформує

Дата: 29.07.2020 14:16
Кількість переглядів: 459


Цифровізація – це нові можливості для всіх людей, які обслуговує Пенсійний фонд

 

            Карантин став благодатним часом для розвитку електронних сервісів. Він змусив звернутися до онлайну навіть принципових прихильників традиційного способу подання документів і стимулював всі без винятку органи влади приділити ще більше уваги онлайн-послугам.

            Електронні послуги і відкриті дані допомагають долати людський фактор, черги та корупцію. У цьому напрямку Пенсійний фонд України останніми роками суттєво просунувся – запустив чимало важливих сервісів власного вебпорталу для всіх без винятку категорій людей, які обслуговує Фонд. Однак розробники та адміністратори порталу не зупиняються на місці – електронна платформа постійно модернізується, адже недосконалі з технічної чи безпекової точок зору сервіси можуть відбити бажання в користувачів іти в онлайн.

         Для того, щоб стати користувачами онлайн сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), слід скористатися системами електронної ідентифікації особи – КЕП (кваліфікований електронний підпис), Bank ID, Mobile ID. Тоді дистанційно можна:

- подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;

- автоматично оформити пенсію при досягненні пенсійного віку;

- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);

- сформувати електронну трудову книжку та перевірити відомості про трудову діяльність;

- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;

- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;

- подати звернення (пропозицію тощо);

- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Черговим кроком у напрямку цифровізації став електронний мобільний додаток «Пенсійний фонд», завдяки якому отримувати інформацію щодо власного пенсійного страхування та забезпечення можна зі смартфонів і планшетів.

Головне управління Пенсійного фонду

України в Полтавській області

 


Електронний реєстр листків непрацездатності – новий сервіс від ПФУ

 

         Понад рік тому постановою від 17.04.2019 р. №328 Кабінет Міністрів України дав старт запровадженню в Україні Електронного реєстру листків непрацездатності. Цією постановою уряд визначив для Міністерства охорони здоров’я, Пенсійного фонду та Фонду соціального страхування певні вказівки та строки, необхідні для впровадження реєстру.

         Як свідчать висновки експертів, найкраще з завданням впорався Пенсійний фонд України. На основі унікальної бази відомостей про застрахованих осіб на вебпорталі Фонду створені електронні кабінети закладів охорони здоров’я (лікарів), страхувальників (роботодавців) і застрахованих осіб.

            Зменшення кількості фальсифікацій, економія часу та усунення зайвих паперів – така мета впровадження електронних віртуальних листків непрацездатності.

         Страхувальники, які мають електронні підписи, уже можуть протестувати нову систему. Вона функціонуватиме наступним чином:

  1. Лікар, який відкриває лікарняний лист, робить це в електронній системі і підписує його своїм КЕП (електронним підписом).
  2. Інформація через реєстр Пенсійного фонду автоматично передається до Фонду соціального страхування та роботодавцю, який може ознайомитися з нею в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ.

         Тобто, для того, щоб мати доступ до електронних листів непрацездатності співробітників, підприємство повинно зареєструватися на на порталі ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua). Після реєстрації роботодавцю буде доступна інформація по співробітниках, які працюють у нього за основним місцем роботи, зокрема:

– номер лікарняного;

– дата відкриття;

– дата закриття;

– ІПН застрахованого;

– ПІБ застрахованого;

         Повний відхід від паперових лікарняних планується поступово, а поки що рекомендуємо роботодавцям підготуватися до впровадження електронного листа непрацездатності та зареєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду України.

         Електронний реєстр лікарняних листів уже працює, і вже зараз зареєстрований роботодавець може подивитися інформацію за листками непрацездатності своїх співробітників, а також сформувати заявку-розрахунок за лікарняним.

 


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь