Великобагачанська громада
Полтавська область, Миргородський район

Видача довідки про склад сім'ї!

Дата: 17.01.2020 11:50
Кількість переглядів: 1775

Необхідність надання такого документу до відповідних установ встановлена на законодавчому рівні.

 Довідка про склад сім’ї  необхідна для:

-   отримання багатьох видів державних допомог, пільг, субсидій;

- укладання договору про надання населенню послуг з електропостачання, водовідведення, вивозу сміття,   з газопостачання;

-взяття на квартирний, земельний облік;

- при вчиненні нотаріальних дій (оформлення спадщини, відкриття спадщини, посвідчення  договорів) та ін.

Відповідно до п.3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 10.12.2015 року №888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» територіальні підрозділи ДМС у відповідних районах передають картотеку з питань реєстрації фізичних осіб, відповідним виконавчим органам місцевого самоврядування (в смт. Велика Багачка  -  Відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради).

В Центрі надання адміністративних послуг, за адресою смт. Велика Багачка вул.Каштанова 20(приміщення 1-го поверху селищної ради) замовити  довідку про склад сім’ї або зареєстрованих осіб можуть громадяни, зареєстровані на даний час (або раніше значилися зареєстрованими) на території Великобагачаньскої ОТГ.

Прийомні дні: понеділок з 8.00-20.00., вівторок– четвер з 08.00-17.00 год., п’ятниця з 08.00-16.00 год.). Довідки за тел. 9-10-38.

 Для отримання довідки фізична особа (власник/співвласник; особа, місце проживання якої зареєстроване за адресою) надає:

-         1.Письмову заяву про отримання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

2.Оригінали та копії документів, які додаються до заяви:

а) документ/ документи всіх зареєстрованих осіб, до якого/яких внесені відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на

постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання тощо);

б) документ, що підтверджує право власності або право на проживання в житлі;

в) будинкову книгу (у разі наявності у заявника);

г) свідоцтво про народження дитини або свідоцтво про належність до громадянства України, якщо вона не досягла 16-річного віку;

д) свідоцтво про народження/шлюб/розірвання шлюбу/смерть або інший документ, який підтверджує факт родинних зв’язків;

е) рішення суду (у разі необхідності/наявності).

3. У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Довідка видається у строк до трьох робочих днів з дати подання заяви особою у ЦНАП .

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь