A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Великобагачанська громада
Полтавська область, Великобагачанський район

Видача довідки про склад сім'ї!

Дата: 17.01.2020 11:50
Кількість переглядів: 594

Необхідність надання такого документу до відповідних установ встановлена на законодавчому рівні.

 Довідка про склад сім’ї  необхідна для:

-   отримання багатьох видів державних допомог, пільг, субсидій;

- укладання договору про надання населенню послуг з електропостачання, водовідведення, вивозу сміття,   з газопостачання;

-взяття на квартирний, земельний облік;

- при вчиненні нотаріальних дій (оформлення спадщини, відкриття спадщини, посвідчення  договорів) та ін.

Відповідно до п.3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 10.12.2015 року №888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» територіальні підрозділи ДМС у відповідних районах передають картотеку з питань реєстрації фізичних осіб, відповідним виконавчим органам місцевого самоврядування (в смт. Велика Багачка  -  Відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Великобагачанської селищної ради).

В Центрі надання адміністративних послуг, за адресою смт. Велика Багачка вул.Каштанова 20(приміщення 1-го поверху селищної ради) замовити  довідку про склад сім’ї або зареєстрованих осіб можуть громадяни, зареєстровані на даний час (або раніше значилися зареєстрованими) на території Великобагачаньскої ОТГ.

Прийомні дні: понеділок з 8.00-20.00., вівторок– четвер з 08.00-17.00 год., п’ятниця з 08.00-16.00 год.). Довідки за тел. 9-10-38.

 Для отримання довідки фізична особа (власник/співвласник; особа, місце проживання якої зареєстроване за адресою) надає:

-         1.Письмову заяву про отримання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

2.Оригінали та копії документів, які додаються до заяви:

а) документ/ документи всіх зареєстрованих осіб, до якого/яких внесені відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на

постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання тощо);

б) документ, що підтверджує право власності або право на проживання в житлі;

в) будинкову книгу (у разі наявності у заявника);

г) свідоцтво про народження дитини або свідоцтво про належність до громадянства України, якщо вона не досягла 16-річного віку;

д) свідоцтво про народження/шлюб/розірвання шлюбу/смерть або інший документ, який підтверджує факт родинних зв’язків;

е) рішення суду (у разі необхідності/наявності).

3. У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Довідка видається у строк до трьох робочих днів з дати подання заяви особою у ЦНАП .


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь