Великобагачанська громада
Великобагачанський район, Полтавська область

Прес-реліз Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області з приводу впровадження нового сервісу вебпорталу Пенсійного фонду України – призначення пенсії «в один дотик»

  • Прес-реліз Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області з приводу впровадження нового сервісу вебпорталу Пенсійного фонду України – призначення пенсії «в один дотик»

Нещодавно Пенсійний Фонд України запровадив новий сервіс вебпорталу електронних послуг – звернення за призначенням пенсії “в один дотик”. Цей сервіс є однією зі складових частин системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-ПЕНСІЯ»), що реалізується Фондом.

Наразі на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює вже ціла низка сервісів для пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників. У їх числі такі:

            - налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);

            - отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії);

            - отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;

            - кабінет страхувальника, через який можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні довідки про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

Відтак 39,3 тис. мешканців Полтавщини, які зареєстровані як користувачі порталу електронних послуг, можуть користуватися всіма переліченими послугами.

Нова модель звернення громадян по призначення пенсії, як і всі попередні, спрощує взаємодію громадян з органами Пенсійного фонду, дозволяє скоротити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, зменшити паперовий документообіг, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.

Наступний етап впровадження системи “Е-пенсія” – створення мобільного додатку,  що дозволить отримати доступ до ресурсів вебпорталу електронних послуг Фонду з мобільних пристроїв (смартфон, планшет). 

Для того, щоб призначити пенсію через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua), потрібно:

 - одержати електронний цифровий підпис в акредитованих центрах сертифікації;

 - авторизуватись в особистому кабінеті на вебпорталі ;

 - у розділі особистого кабінету “Заява на призначення пенсії” завантажити весь пакет необхідних для призначення пенсії документів у сканованому вигляді;

 - підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми “Звернення”;

 - у разі потреби додавати документи протягом трьох місяців.

Новітні технологічні системи Фонду відпрацьовуватимуть усе це в автоматичному режимі, а користувачі вебпорталу будуть отримувати повідомлення про прийняття документів, хід їх опрацювання і про призначену пенсію. 

 



« повернутися до списку новин